8 iunie 2016

 
Inteleptul asculta mai mult si vorbeste mai putin.
proverb aroman

Daca dai cu ciomagul, vezi ca are doua capete. Unul s-ar putea sa se intoarca pe spinarea ta.
proverb romanesc

Frica are pas bun.
proverb francez

Este greu sa pierzi, dar mult mai rau este sa nu fi incercat niciodata sa reusesti.
Theodore Roosevelt
(1858-1919)
politician, fost presedinte al Statelor Unite ale Americii


A fi binevoitor cu toata lumea dar a nu fi prieten cu toata lumea, asta creste valoarea unui om.
Jane Austen
(1775-1817)
nuvelist englez


Daca tu ai un mar si eu am un mar si vom schimba merele intre noi, atunci, si tu si eu tot cate un mar vom avea. Iar daca ai o idee si eu am o idee, si vom face schimb de idei, atunci fiecare dintre noi va avea cate doua idei.
George Bernard Shaw
(1856-1950)
scriitor irlandez