7 noiembrie 2014

 
Numai c-o lovitura copacul nu cade.
proverb romanesc

Betia ia mai multe vieti ca spada.
proverb latin

Nu oglinda poartă vina dacă fața e urâtă.
proverb maghiar

Ar trebui sa se puna un gratar la intrarea in orice suflet. Ca sa nu se bage nimeni in el cu cutitul.
Marin Sorescu
(1936-1996)
poet, dramaturg si nuvelist roman


Fara indoiala ca imi merit dusmanii, dar nu cred ca imi merit prietenii.
Walt Whitman
(1819-1892)
poet, eseist si jurnalist american


Mereu ma gandeam la nenorociri posibile, infatisandu-mi in minte fie pribegia departe de tara mea, fie o moarte prematura, sau alte nenorociri, pentru ca, in caz ca mi s-ar intampla ceva din cele ce presupuneam, sa nu ma consume mai tare durerea abatuta pe neasteptate.
Marcus Tullius Cicero
(106-43 i.Hr.)
filozof, orator si consul roman